

През 1936 г. в продуктовата гама на "Topfer" дебютира първата козметични формула за най-малките. Наречена е "Kinder Kleiebad" и представлява добавка за вана на прах със съдържание на пшенични трици. През годините формулата е усъвършенствана, а днес я познаваме като пудра за вана с био пшенични трици и био маслиново масло. Появата на първия козметичен продукт в средата на 30-те обаче не е повод хранителният избор в каталога на "Topfer" да не се обогати. Сред попълненията е мляко за кърмачета "Lactana", което се появява през 1953 г. И става емблематично за немската компания. Оттогава до днес "Lactana" продължава да присъства в каталога. През цялото време обаче продуктът се адаптира и произвежда съгласно последните изследвания, хранителни и научни познания за бебешките храни. А последните подобрения във формулата на "Lactana" са направени от новите собственици на компания "Topfer" - Сузана Габлер и д-р Джордж Габлер. Двамата стават ръководители на "Topfer" през 1958 г. С настъпването на 1966 г. се появява и усъвършенстваната формула - мляко за кърмачета "Lactana" с бифидобактерии, разработено в сътрудничество с проф. д-р Майер. По-късно бифидобактериите се използват и за състава на преходно мляко "Lactana". Но независимо дали за кърмачета, или преходна, всяка млечна формула се създава така, че в най-голяма степен да наподобява съдържанието и хранителните качества на майчината кърма. А причината бифидобактериите да присъстват в състава е това че, те потискат вредните бактерии в чревния тракт и имат важна роля за нормалното храносмилане. Постепенно именно тези качества на бебешките млека и позитивите на останалите продукти в каталога донасят големи успехи на "Topfer" - увеличават и броя на потребителите, и доверието на всеки от тях.

Ето защо, и през последните години мотото на "Topfer" е "Най-естественото решение". Защо е избрано и формулирано така? Отговорът на собствениците е: "Въз основа на мотото, което е и нашата философия, ние гарантираме внимателен подход към природата и околната среда чрез използване на биологични суровини. С тях през цялото време се стремим да произвеждаме най-добрите, най-хранителните и безопасни продукти за бебета и деца. С внимание към всичко това "Topfer" успя да се превърне в един от водещите производители на биологични бебешки храни и натурална козметика за мъничета". виж повече виж по-малко