
"Изобщо не подозирах, че вдъхновените от майчинството ми чанти ще станат едни от лидерите в Обединеното кралство, че ще са заредени в известни британски магазини като "John Lewis" и в други престижни магазини по света, сред които "David Jones" в Австралия."

Но какво е отличителното на моделите, че да бъдат успешни и до днес? Естествено, Шарлот създава различни дизайни и прави подобрения, но основната практична "черта" си остава. Освен с атрактивни цветни дизайни, постигнати чрез използването на различни платове, чантите осигуряват доста удобства за майките. Една "Yummy Mummy" чанта пристига в комплект с подложка за преповиване и непромокаема чантичка с цип, създадена за мокри дрешки. А самият "Yummy Mummy" модел също не отстъпва по практичност - чантата разполага със странични джобове, с голямо основно отделение, в което има място за играчки, а също и термоизолиращи джобчета, голям джоб за подложката за преповиване, ластични джобове за пелени, джоб за телефон, дори подвижно огледалце. Все пак това, че за жените идва момент, в който стават майки, не означава, че вече не са дами. Освен това една "Yummi Mummy" чанта разполага с две къси дръжки и дълга регулируема презрамка, така че може да бъде като аксесоар към количката или да бъде носена от майката като дамска чанта.

"От ръчно шиене на чанти за приятели и колеги в нашия малък апартамент през снимки на моделите, поставени на фона на входната врата и писането на собствените ми съобщения за пресата до момента, в който чантите започнаха да бъдат зареждани от "John Lewis" и "Harrods" и бяха включени в изданията "Vogue" и "Tatler" - всичко това в рамките на 6 месеца (включително една нощувка на летище Хийтроу, когато изпуснахме самолета, за да намерим нашия производител и да вземем 7 ръчно шити мостри).По пътя на развитието на "Pink Lining" се появяват и нови продукти - функционални и забавни бебешки и детски чанти, ранички, куфари и аксесоари. Дизайнерът и създател на компанията - Шарлот Пърл - споделя и как точно компанията поема към това развитие.
От ръчно "щамповане" на торби с желаещи приятели (платени във вино или шампанско за по-големи поръчки) до достигането на все повече и повече кутии и торби за магазини в Лондон, Париж, Ню Йорк и Япония. От първия ни офис с нови "Pink Lining" членове до успешна лимитирана серия в сътрудничество с Thomas Pink... до покоряването на нови територии, като Австралия и Германия например."
"C течение на времето, докато децата растат, ние открихме, че нашите нужди и цели се променят. Пътуването с 2 деца, а след това с 4, представи своите предизвикателства и също така подчерта какво наистина се изисква от една чанта, за да бъде полезна на майката".Изброено дотук обаче съвсем не описва всички успехи и промени за "Pink Lining". През годините английският производител е отличен с международни отличия и награди на авторитетни издания за родители.
