"Iiamo" дебютира като новаторска и динамична компания, създадена от двама млади бащи и вдъхновена от родителите, които карат децата си с велосипеди до училище по улиците на Копенхаген - градът, в който е и седалището на производителя. А с вдъхновението от скандинавския лесен начин на живот и любовта към дейностите на открито идва и идеята за името. "Iiamo" идва от италианската дума "andiamo", която буквално означава "хайде да тръгваме", като в този смисъл експертите влагат насърчаване да се предприемат действия - и физически, и умствени. Или по-точно, според думите им:
"Мисията ни е да предадем нашата философия и концепция за "лесен живот" на родителите, давайки им шанс, докато придобиват опит ден след ден в приключенията с техните деца, да запазят възможността да се радват на живота. По-малко планиране, повече приключения...Именно с тази визия да е по-лесно за родителите и те да имат повече време за споделяне на моментите се появява и дебютният новаторски продукт в каталога на датската компания - "Iiamo go" или първото самозатоплящо се бебешко шише в света. Произведена в малкия град Скиве (в северната част на Дания), бутилката "iiamo go" се появява на бял свят, предлагайки на родителите няколко опции: да я използват като класическо бебешко шише и като такова от ново поколение, което да затопля храната на бебето навсякъде и по всяко време, без да е необходимо електричество. Така иновативното шише за мъничета определено улеснява в забързания ежедневен живот на съвременните семейства и много от майките, използвали го вече споделят с екипа на производителя, че са намерили идеалната бутилка, която използват у дома, но е и перфектна за разходки и за пътувания. Всъщност "iiamo go" е повече от уникална бебешка бутилка за използване навсякъде и по всяко време. Тя "расте" с децата - благодарение на 2 взаимозаменяеми дъна и специално разработените капсули "Iiamo warm", родителите могат да я използват като самозагряваща се бутилка, когато са в движение, като класическа бутилка за бебета, когато са вкъщи, а след като малчуганът порасне, да я трансформират (с аксесоара "Iiamo drink") в бутилка за детската градина и за училище. И всичко това, защото от "Iiamo" искат да предлагат продукти, които прави живота по-лесен и по-цветен за родителите и техните бебета.
"Iiamo" се стреми да направи родителството по-лесно. Всичко заради, което е улесняването, е откриване на красотата на живота и споделяне на всеки момент."
С уникалните си качества патентованото бебешко шише "Iiamo go" става носител на множество награди по света. Но то е само част от гамата с бебешки продукти, предлагани под марката "Iiamo". "Изградени на принципа на нашият водещ продукт "Iiamo go", създаден за родители, които са в движение с бебетата си, ние се стремим да разработим широка продуктова гама за отглеждане на бебета, предлагайки едновременно голяма функционалност и естетичен дизайн. Така постепенно в каталога се появяват и други новаторски предложения, сред които силиконови биберони за шишета, силиконова залъгалка "Iiamo string" и още бебешки бутилки. А от компанията казват, че ще продължат разработването на още нови и нови предложения.
Дизайн и награди
От компанията обръщат изключително внимание както на функционалността, така и на дизайна на продуктите, които предлагат. Що се отнася до това какви са точно стъпките в тази посока, екипът на датския производител споделя
Така - с изключително оригинални функционалност и дизайни - продуктите на датската компания печелят редица престижни награди за дизайн и иновации. А емблематичното самозатоплящо се шише за хранене на бебета е сред водещите продукти на компанията, получили призове.
Сред отличията за "Iiamo go" са:
виж повече виж по-малко
"Нашите продукти са без BPA, BPS и други вредни химикали. Освен това, понеже всички ние харесваме нещата да са не само функционални, но и добре изглеждащи, много от продуктите са проектирани от един от водещите дизайнери - Карим Рашид."Рашид е световноизвестен и изключително успешен дизайнер. Признат е за работата си с производители като "Audi", "Prada", "Samsung", "YSL", "Sony", "Swarovski" и "Armani". Това са само част от успешните проекти на Карим - през годините създава редица оригинални продуктови и интериорни дизайни. Но освен успешен и опитен в дизайна, Карим Рашид има опит и като родител. Естествено, това допринася за "изобретенията", които той прави в сътрудничество с "Iiamo", включително и за създаването на дизайна на самозатоплящото се шише "Iiamo go".
Така - с изключително оригинални функционалност и дизайни - продуктите на датската компания печелят редица престижни награди за дизайн и иновации. А емблематичното самозатоплящо се шише за хранене на бебета е сред водещите продукти на компанията, получили призове.
Сред отличията за "Iiamo go" са:
- "Baby&Co Innovatives Produkt" - приз за иновативен продукт, който "Iiamo go" получава през 2014 г. от немското списание за родители "Baby&Co";
- "Junior Design Award" - награда за най-иновативен продукт, връчена през 2012 г. от английското списание "Junior";
- "Kind + Jugend Innovation Award" - на един от най-престижните и важни търговски панаири в света ("Kind and Jugend") през 2010 г. самозатоплящото се бебешко шише на "iiamo" печели награда за иновация в съревнование с още 200 други бебешки продукта;
- "Good Design Award" - през 2009 г. шишето "Iiamo go" получава награда на "Good Design", един от най-престижните призове за дизайн в света (други, които са печелили тази награда са "Apple", "Aston Martin" и "NASA").