
След като създава иновативния си продукт, Манди използва и революционни начини за разпространение, като този да изпраща по пощата до потенциални клиенти от супермаркети по една чаша "Haberman", пълна със сок. Пратките започват да пристигат при получателите си, без да има и следи от капки в пликовете. Не след дълго - продажбите на неразливащата се чаша започват да растат. Скоростно минават границите на Великобритания, революционизират пазара на бебешки продукти и се превръщат в един от най-популярните помощници на майките по света. Редом със световната слава чашите "Хаберман" печелят и признания, сред които са златните медали на "Woman Global Investors" и "Innovators Network".
Изцяло в синхрон с иновативния дизайн на чашите, които Хаберман създава през 90-те, на бял свят се появява серията "Haberman" на компания "Canpol". В колекцията са включени неразливащи се чаши, проектирани от самата Манди Хаберман, както и още няколко нейни изобретения. Част от колекцията "Haberman for Canpol babies" са също шишета и биберони с дизайн, специално проектиран да намалява опасността от колики при бебетата.