|
|
Целта на монографията е на базата на анализ на актуалното състояние да предложи концепция за по-добро управление на транспортната достъпност до туристическите обекти в централната градска част на София. За постигането ѝ са поставени следните основни задачи: да се направи анализ и оценка на мястото на транспортната достъпност в структурата на туризма и по-конкретно - в дестинацията и в туристическия продукт като цяло; да се проучат и анализират стратегическите, плановите и регулаторните документи на Столична община за развитието на транспорта и туризма в изследваната територия; да се проучи и анализира достъпът ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Характеристики: материал: неръждаема стомана с покритие против ръжда съвместими със SRAM/Shimano MTB дължина: 2 m диаметър на жилото: 1.5 mm подходящо за шосейни велосипеди ... |
|
Протектор за рамка от "Velo", който предпазва от падането и надраскването на боята при ударите на веригата. Размерът на протектора е универсален, което го прави подходящ за всеки размер рамка. Протекторът се закрепва към рамката на колелото с помощта на велкро лента. ... |
|
GH-277 Scott на Union е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката, подходящо за рамки с размер 420 mm. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. Характеристики: брой крепежни елементи: 1 монтаж: външен форма на стъпка: извита линия диаметър на оста: ∅ 5 mm (стандартен QR) материал: лят алуминий ... |
|
GH-267 Focus на Union е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката, подходящо за рамки с размер 420 mm. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. Характеристики: брой крепежни елементи: 2 (включени болтове) монтаж: външен форма на стъпка: права линия диаметър на оста: ∅ 5 mm (стандартен QR) материал: лят алуминий ... |
|
GH-056 M4x0.7 на Union е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката, подходящо за рамки с размер 420 mm. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. ... |
|
GH-131 на Union е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката, подходящо за рамки с размер 420 mm. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. Не се препоръчва да изправяте огънато ухо, тъй като е много трудно да се гарантира точната равнина, в която скоростите ви работят правилно, а също така изправените след огъване уши имат променена твърдост и могат лесно да се счупят при последващ удар и да предизвикат по-сериозни последици. ... |
|
GH-186 Giant Hanger + Axle Cap на Union е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката, подходящо за рамки с размер 420 mm. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. Не се препоръчва да изправяте огънато ухо, тъй като е много трудно да се гарантира точната равнина, в която скоростите ви работят правилно, а също така изправените след огъване уши имат променена твърдост и могат лесно да се счупят при последващ удар и да предизвикат по-сериозни последици. ... |
|
GH-099 на Marwi е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. Не се препоръчва да изправяте огънато ухо, тъй като е много трудно да се гарантира точната равнина, в която скоростите ви работят правилно, а също така изправените след огъване уши имат променена твърдост и могат лесно да се счупят при последващ удар и да предизвикат по-сериозни последици. ... |
|
GH-154 на Marwi е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. Не се препоръчва да изправяте огънато ухо, тъй като е много трудно да се гарантира точната равнина, в която скоростите ви работят правилно, а също така изправените след огъване уши имат променена твърдост и могат лесно да се счупят при последващ удар и да предизвикат по-сериозни последици. ... |
|
GH-122 M4x0.7 на Marwi е ухо за захващане на задния дерайльор към рамката. То защитава рамката от повреди, като шокът от задния дерайльор се абсорбира от ухото. Не се препоръчва да изправяте огънато ухо, тъй като е много трудно да се гарантира точната равнина, в която скоростите ви работят правилно, а също така изправените след огъване уши имат променена твърдост и могат лесно да се счупят при последващ удар и да предизвикат по-сериозни последици. ... |