Дизайнът на марката BAMA се основава на идеята за „щастие плюс устойчивост“. Красивите обувки са емоционални продукти, които ни доставят удоволствие във всякакви ситуации. Искаме да можете да носите обувките си възможно най-дълго, за да получавате дълготрайно удоволствие от тях. Заедно с качеството, аспектите на устойчивостта и екологичното съзнание са ключови области на фокус в нашия бизнес. В същото време животът все още трябва да е забавен и хората трябва да могат да намират удоволствие в красивите неща. BAMA включва и двата аспекта в разработването на своите продукти. Удоволствието от закупуването на нови обувки не трябва да е за сметка на нашата планета и бъдещите поколения – и затова качеството, иновациите и отговорността са основните ценности и вътрешна движеща сила в BAMA.