„Големите разлики в качеството се крият в малките детайли!“ – това смятат за продуктите си от компанията „
Munchkin“, като основната им задача е да облекчат задачата на родителите при отглеждането на децата. Компанията е основана през 1991 г. в Норт Хилс, Калифорния. Създателите ѝ поставят сериозен акцент върху създаването на иновативни продукти, предназначени за пазара с бебешки стоки. Те имат повече от 10 продукта, които са отличени с международни награди за иновативност – „Nappy Disposal System“ за изхвърляне на употребявани пелени, „White Hot“ технологията за контрол на температурата, четките за почистване на шишета и биберони 2-в-1 (с гъбичка и влакна). В продуктовата им листа има продукти и аксесоари за хранене (купички, детски прибори, чинийки,
дъвкалки), за къпане (ванички, кани, душове) иновативни, неразливащи се чаши и шишета, играчки за баня, които превръщат къпането в забавно преживяване, продукти за хигиенизиране на съдовете (стерилизатори, сушилни, аксесоари).
Американският производител притежава над 100 патента за иновативни продукти и повече от 40 допълнителни (за подобрения). „Munchkin“ е спечелила над 30 индустриални награди в САЩ, включително престижната „Target ® Corporation Partner“ за върхови постижения. Продуктите на американския производител са одобрени и се препоръчват от консултанти по кърмене, медицински специалисти, педагози и родители.
През януари 2010 г. компанията придобива контролния пакет акции от английския производител „Lindam“, създаващ едни от най-популярните предпазни и обезопасителни средства и аксесоари за бебета и деца. С този стратегически ход американците стъпват на европейския пазар и разширяват продуктовото си разнообразие с едни от най-важните бебешки продукти, даващи сигурност на бебетата и техните родители – обезопасителни огради за врати, за легълца, заключващи системи, продукти за безопасност при пътуване, къпане и др., които имат сигурен пазар в повече от 40 страни по света.
Според думите на създателите на „Lindam“ и „Munchkin“ - идеята и производството на всеки техен продукт идва след като „са погледнали света през очите на дете“, което гарантира техния оптимален дизайн и безопасност при използване.