Вероятно никой друг не би се сетил какво може да е практично за майките, освен... една майка, разбира се. Е, именно заради вниманието си към практичното английският дизайнер Шарлот Пърл създава своята успешна компания "
Pink Lining". Шарлот е майка на 4 деца и както тя самата казва:
"Изобщо не подозирах, че вдъхновените от майчинството ми чанти ще станат едни от лидерите в Обединеното кралство, че ще са заредени в известни британски магазини като "John Lewis" и в други престижни магазини по света, сред които "David Jones" в Австралия."
Липсата на подозрения у Шарлот за развитието на компанията ѝ е напълно оправдано. Все пак тя започва със съвсем различна идея от тази, която я прави известна. Първоначално Пърл тръгва от изцяло модни чанти и се интересува от организираните модни седмици, но един ден идва вълнуващото и предизвикателно отклонение по пътя, в което тя става майка на първото си дете. Това става основната причина за решението на Пърл да създаде "Yummy Mummy" - "най-популярните модели чанти на компанията", споделя Шарлот. Преди повече от 10 години, когато е в очакване на първото си дете, Пърл не може да намери достатъчно функционална бебешка чанта и така тя проектира първата чанта "Yummu Mummy". А тя става толкова популярна, че Шарлот се съсредоточава единствено върху проектиране на бебешки чанти, за да запълни търсенето и нуждите на пазара.
Но какво е отличителното на моделите, че да бъдат успешни и до днес? Естествено, Шарлот създава различни дизайни и прави подобрения, но основната практична "черта" си остава. Освен с атрактивни цветни дизайни, постигнати чрез използването на различни платове, чантите осигуряват доста удобства за майките. Една "Yummy Mummy" чанта пристига в комплект с подложка за преповиване и непромокаема чантичка с цип, създадена за мокри дрешки. А самият "Yummy Mummy" модел също не отстъпва по практичност - чантата разполага със странични джобове, с голямо основно отделение, в което има място за играчки, а също и термоизолиращи джобчета, голям джоб за подложката за преповиване, ластични джобове за пелени, джоб за телефон, дори подвижно огледалце. Все пак това, че за жените идва момент, в който стават майки, не означава, че вече не са дами. Освен това една "Yummi Mummy" чанта разполага с две къси дръжки и дълга регулируема презрамка, така че може да бъде като аксесоар към количката или да бъде носена от майката като дамска чанта.
Така, с предложения за практичен и интересен цветен дизайн, чантите "Yummi Mummy" успяват да донесат слава на първоначално скромното име на компанията на Пърл - "Pink Lining". Самата Шарлот описва колко малки наистина са били първите крачки и откъде е минал до момента пътят:
"От ръчно шиене на чанти за приятели и колеги в нашия малък апартамент през снимки на моделите, поставени на фона на входната врата и писането на собствените ми съобщения за пресата до момента, в който чантите започнаха да бъдат зареждани от "John Lewis" и "Harrods" и бяха включени в изданията "Vogue" и "Tatler" - всичко това в рамките на 6 месеца (включително една нощувка на летище Хийтроу, когато изпуснахме самолета, за да намерим нашия производител и да вземем 7 ръчно шити мостри).
От ръчно "щамповане" на торби с желаещи приятели (платени във вино или шампанско за по-големи поръчки) до достигането на все повече и повече кутии и торби за магазини в Лондон, Париж, Ню Йорк и Япония. От първия ни офис с нови "Pink Lining" членове до успешна лимитирана серия в сътрудничество с Thomas Pink... до покоряването на нови територии, като Австралия и Германия например."
По пътя на развитието на "Pink Lining" се появяват и нови продукти - функционални и забавни бебешки и детски чанти, ранички, куфари и аксесоари. Дизайнерът и създател на компанията - Шарлот Пърл - споделя и как точно компанията поема към това развитие.
"C течение на времето, докато децата растат, ние открихме, че нашите нужди и цели се променят. Пътуването с 2 деца, а след това с 4, представи своите предизвикателства и също така подчерта какво наистина се изисква от една чанта, за да бъде полезна на майката".
Изброено дотук обаче съвсем не описва всички успехи и промени за "Pink Lining". През годините английският производител е отличен с международни отличия и награди на авторитетни издания за родители.