"Lindam" е английска компания със седалище в Харогейт и център за дистрибуция в Уедърби, западен Йоркшир. Основана е през 1988 г. Тя е специализирана в проектиране, разработване и произвеждане на качествени и безопасни продукти за бебета и малки деца. С няколко думи - от А до Я при отглеждането на най-малките. Гамата от продукти включва обезопасяващи продукти като прегради за легло, предпазители за врати, контакти и ъгли, дигитални бебефони с възможност за наблюдение и обратна връзка. Включени са стерилизатори, уреди за притопляне на бутилки, системи за заключване и обезопасяване и други продукти - надеждни, полезни за родителя и грижовни към детето.
От началото на 2010 г., "Lindam" e филиал на "
Munchkin", Inc. Компанията "Munchkin" e основана през 1991 г. от Стивън Дън, световноизвестният шампион по борба. Когато се ражда неговото дете, той установява, че има дефицит на продукти с иновативен дизайн, предназначени за най-малките и отделя 2, 5 милиона начален капитал, за да поправи това със собствената си компания. Седалището на новосъздадената "Munchkin" е в Калифорния. Днес тя има седем центъра, благодарение на които продуктите се разпространяват в цял свят. Към момента компанията има повече от 180 патента в САЩ и други страни и е носителка на повече от 40 награди.
С придобиването на "Lindam", "Munchkin" прави важна стъпка напред. Това позволява на компанията да разшири дистрибуцията на своите продукти на европейския пазар - от една страна, а от друга, и да предложи за първи път в своята история на американския пазар продукти за обезопасяване на дома. И то с линия, наградена в Европа.
Днес "Lindam" и "Munchkin" работят като едно цяло, с удвоен опит и с амбицията да предложат най-доброто. Сред по-късно добавените имена, които допринасят за престижа на американския производител е и "Brica" - марка, която също споделя страстта за създаване на иновативни бебешки продукти.
Каква е философията на "Munchkin" и "Lindam"?Стремежът към подобряване и иновация е първата движеща сила при разработването на продуктите, така че животът на децата и родителите да бъде по-лесен. И разбира се, приятен. Това означава и модерни продукти - компанията се ръководи от идеята за простота в дизайна, който трябва да доставя радост с притежанието и употребата. Функционалността и правдоподобността на продуктите са резултат от стремежа винаги да се открият адекватни и интелигентни решения на проблемите на деца и родители.
И не на последно място, основен движещ мотив на компанията е стремежът към лидерство. Без излишна скромност, производителят определя като своя мисия да се превърне най-обичаната марка, която се грижи за начина на живот на бебетата - чрез своите стратегически инициативи, основаващи се на сътрудничество, почтеност и вдъхновение.