Щом един бизнес стартира като семеен, това говори за лично отношение и емоционална връзка с благата, които създава. Така започва и приказката на "
Beifa". Годината е 1994 и бизнесът тръгва от писането и химикалките. "Бейфа" правят фабрика за производство на химикалки, в която работят едва 30 души. Това обаче е за кратко, защото на мениджърите им хрумва да предлагат стоката на фирмата на мобилни щандове. Това е представено за първи път на "Памуковия панаир". В периода до 1996 г. е основана "Ningbo Beifa stylistic technology Travel Goods Manufacturing". Нейните химикалки се продават много успешно, което води до разширяване на предлаганите продукти и преименуване на фирмата в "Ningbo Beifa Office Supplies Manufacturing", която започва да произвежда различни офис-консумативи.
Постепенно семейният бизнес се превръща в професионален, а фирмата играе водеща роля в производството на химикалки в Китай. Освен бизнеса, “Beifa” развиват и активна благотворителна дейност, свързана с осигуряване на средства за ученически пособия за бедните деца, за възстановяване след мащабни наводнения и земетресения, както и създаването на първия център за изследване на преработващите процеси в технологичния център на „Beifa”. В периода 1997-1999 г. фирмата открива свой офис в Лос Анджелис и установява бизнес-отношения с доставчиците Wal-Mart, TARGET на др. Следващите две години, до 2002, компанията взима няколко важни награди и променя името си на „Ningbo Beifa Group”. Една след друга са й присъдени наградите „Ключово национално високотехнологично предприятие”, "Zhejiang famous brand", фирмата е спонсор на срещата в Шанхай на APEC, гел-химикалката им е включена в националния проект „Факел”, присъдена им е наградата „Кралска химикалка на Китай” от Китайската асоциация на производителите на химикалки. През 2002 г. взимат и „Награда за технологична иновация” от TESCO, САЩ.
Следват години на трансформация за семейния бизнес. Разширяват се производствените мощности, спечелени са няколко европейски награди за високотехнологични продукти, а продажбите й достигат нива, които я класират на първо място в Азия и трето в света.
Офис-продуктите на компанията се развиват, а компанията влага много средства, както за рекламата им (става единствен доставчик на канцеларски материали за Олимпиадата в Бейджинг 2008 г.), така и за използването на нови технологии, патентоването им и подпомагането на бедни райони в света (съвместно с UNICEF). За 2008 г. компанията е провъзгласена за „Национален иновативен производител”. През 2010 г. доставчиците й по света са повече от 200, а иновативните й продукти печелят титлата „Най-популярна китайска марка”.
И по всичко личи, че компанията ще се развива, расте, а продуктите й ще достигат до все повече ученици, офиси и частни домове.