С грижа, точно като тази на най-милата и грижовна майка, австрийската компания „
МАМ“ вече повече от 35 години се грижи за комфорта, здравето и удобствата на бебетата и техните родители. „МAM“ е сред 500-те най-бързо развиващи се частни компании в Европа. Сред хитовите им продукти са бебешките дъвкалки, шишетата анти-колики, продуктите за устна хигиена, залъгалките. Всеки един „МАМ“ продукт е BPA-free и отговаря на всички световни изисквания за безопасност.
Историята на световния гигант „МАМ“ започва през 1976 г. Компанията е основана от Петер Рьориг, инженерен специалист, виртуоз в създаването на изделия от полимери. Целият си живот Рьориг посвещава на разработването на различни бебешки продукти, които облекчават не само грижите за новородените и бебетата, но имат и доказани медицински ползи. Компанията стартира с новаторска залъгалка, която инженера разработва заедно с педиатри, специалисти в областта на детското развитие и дизайнери. Амбицията на предприемчивия австриец е да създаде напълно нов тип бебешки продукти, които отговарят на много по-висок стандарт за функционалност и имат съвременен дизайн.
През 1987 г. Петер установява компанията си в Швейцария, където построява изключително модерна фабрика. Само две години по-късно компанията отваря своя централа във Великобритания, а същата година, партнирайки си с една от водещите американски компании за бебешки продукти „Sassy“, „МАМ“ дебютира на пазара в САЩ. „Sassy“ остават официални представители на „МАМ“ за Съединените щати до 2008 г., когато е открит клон в страната.
През 1990 г. „МАМ“ извършват сливане с един от лидерите на шведския пазар с бебешки продукти "Bambino", което се оказва стратегически успешен ход. Успоредно с това същата година „МАМ“ откриват фабрика в Унгария, а на следващата техен клон започва да функционира в Германия.
За развитието на вече утвърдени продукти, както и работата по създаването на новаторски такива, през 1997 г. „МАМ“ откриват Департамент по развитието, който отваря врати в Зигендорф, Австрия. За две поредни години – 1998/99 г. - „МАМ“ трайно настъпва на пазарите в Унгария и Бразилия, a през 2002 г. започва да работи и фабриката им в Тайланд.
„МАМ“ вече има собствени представителства в Германия, Великобритания, Унгария, Швеция, Тайланд, Бразилия, Испания, САЩ, Гърция и Франция.
В САЩ, „MAM“ са пазарен лидер в сегмента с бебешките биберони и лидер в сегментната част с предлагането на залъгалки в много европейски страни като Дания, Швеция, Норвегия, Финландия, Франция, Чехия, Австрия, Израел и Чили. Почти ¼ от продуктите „МАМ“ са за пазара в САЩ и повече от 50% в Европа.
Към момента продуктите „MAM“ имат 61 творчески и технологични патента и 273 патента за дизайн. В различни страни по света продукти на компанията получават награди за функционалност и дизайн (наградата „Adolf Loos Design Award 2007“ е присъдена на залъгалката Start, залъгалка Night печели отличието „Майка и бебе“ през 2011 г., а шишето Anti-Colic взима наградата „Бебешки продукт за 2012 г.“ в Израел)
И всичко това е в името на децата, в името на любовта и спокойствието на техните родители, че правят всичко по силите си да опазят тяхното здраве, да осигурят комфорт и хармонично развитие на своите наследници.
В клоновете ѝ по света работят повече от 580 висококвалифицирани служители, които си сътрудничат с 20 оторизирани световни медицински организации по света. Компанията е член на осем международни научни организации и комитети по стандартизация. Продуктите ѝ са наложени в над 56 държави на петте континента. Всяка година в световен мащаб повече от 50 милиона техни продукти достигат до бебетата, предпочетени като „най-добри“ от техните родителите.
През 2012 г. 92 000 биберона и почти 14 000 бутилки „МАМ“ са били продавани всеки ден.