store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Офис    Компютри, периферия и аксесоари    Слушалки    Слушалки    Bluetooth слушалки Panasonic RP...
Начало   Офис    ...    ...    Слушалки  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Bluetooth слушалки Panasonic RP-HJE120BE-K

Bluetooth слушалки Panasonic RP-HJE120BE-K -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  59.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#333-974
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаPanasonic
Каталожен номерPNS00526
Категории
Тегло0.200 kg
Bluetooth слушалки Panasonic RP-HJE120BE-K -

Bluetooth слушалки Panasonic RP-HJE120BE-K

Цена:  59.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка27‑11‑2024 г. или 28‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#333-974
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Гаранция на продукта2 години
МаркаPanasonic
Каталожен номерPNS00526
Категории
Тегло0.200 kg
Безжичните слушалки RP-HJE120BE-K от Panasonic се свързват посредством Bluetooth технология и дават до 4:20 часа работно време. Модерният им дизайн носи максимален комфорт и удобство при продължително носене. С включените 3 чифта меки наушници ще имате възможност да изберете тези, които са най-удобни за вас. Слушалките дават пълна свобода на действие и са идеални за употреба в забързаното ежедневие. Благодарение на вградения в тях микрофон, ще можете да провеждате разговори по всяко време и на всяко място.
"По-добър живот, по-добър свят" – днес това със сигурност е едно от желанията на всеки човек. Но докато едни съвсем не се замислят как да стане това, други и за миг не спират да правят стъпки към подобряването на вселената. И част от застъпниците за добрата кауза е японската компания "Panasonic", за която желанието за "по-добър живот, по-добър свят" става и емблематично мото, и основна мисия. А със спазването и изпълняването им "Panasonic" се справя вече близо 100 години. Прави го с непрекъснатото си допринасяне за развитието и прогреса на обществото, представяйки полезни решения за ежедневието на хората. Или както казва Kazuhiro Tsuga, днешният президент на компанията:
"Това, към което се стремим, е да продължим да предоставяме по-добър живот навсякъде, като задоволяваме нуждите на всеки един клиент. В разнообразието от местата, на които отиват хората в ежедневието си, места като дома, офиса, магазина, автомобила и самолета, както и града, ние ще предоставим не само отделни единици хардуер, но и цели решения, които включват софтуер и услуги. Ще следваме концепцията "По-добър живот, по-добър свят", за да задоволим нуждите на всеки. За тази цел ще използваме максимално потенциала, който "Panasonic" дълго време развива в нашия бизнес за битова електронна техника, и потенциала на нашите бизнес партньори, които имат задълбочени познания в съответната област. Всички ние от екипа ще се стремим усилено за напредъка в тази насока".
Всъщност амбицията да допринася за прогреса и за подобряването на света, като че ли "изстрелва" "Panasonic" към успеха. За дългогодишната си история компанията остава запомнена със създаването на множество иновативни и технологични решения както за индивидуални клиенти, така и за корпоративните представители на бизнеса. Високотехнологични аудио, видео и ТВ системи, батерии, домакински електроуреди, персонални компютри, офис техника, фотоапарати, климатици или дори уреди за разкрасяване – през последните години това са само част от представителите в каталога на компанията, много от които са специално представяни на международни технологични изложения. Но ако "Panasonic" не бе започнала с желанието за създаване на ценни и полезни неща, каталогът едва ли щеше да бъде развиван така: с представяне на иновации една след друга "Panasonic" прави първите стъпки към "превръщането" си в електронен гигант, известен по цял свят.

През последните години "гигантските размери" на японската компания се разпростират до 14 дъщерни дружества, обединяващи над 680 фирми. Всяка от тях е създадена със специфично производство в различните сектори и отрасли, в които "Panasonic" се развива – от създаването на домакински уреди през батерии или техника за дома до системи за индустрията и бизнеса. Естествено, в началото на пътя си компанията е била с далеч, далеч по-скромни размери и възможности.
Първите стъпки на компанията и успехите по пътя
Вероятно малцина знаят, че "Panasonic" не е името, с което компанията стартира, а го получава през 2008 г. Всъщност думата "panasonic" се появява за първи път в историята на производителя през 1955 г. Тогава името дебютира като нова марка високоговорители в каталога. През следващите години продуктите с това име се увеличават, а "Panasonic" марката се използва и е популярна извън границите на Япония. Междувременно на територията на своята родина е позната с името "National" или марката, която е собственост на компания "Matsushita Electric". Именно това е и производителят, който създава и "превръща" името "Panasonic" в синоним на технологични иновации. Естествено, голяма заслуга за това има основателят на компанията – Konosuke Matsushita. През 1918 г., едва 23-годишен, той прави първата и най-важна стъпка – основава компания "Matsushita Electric", която днес всички познаваме като "Panasonic".

Както почти всяко начало, това също е скромно и изпълнено с препятствия. Персоналът се състои от трима души, част от които е и основателят Matsushita. Теренът също е скромен – младият Konosuke превръща малки стаи от приземния етаж на дома си в работилница с ръчни преси за леене на изолационни панели. Но въпреки че производството започва с тази стъпка, съвсем скоро следващата крачка е много различна – Matsushita е убеден, че има пропуски в бранша с производството на електроуреди за дома и е твърдо решен да представи нещо в тази посока. След няколко нощи, прекарани в търсене на идея и създаване на дизайни, новият продукт “се ражда” – дуплекс фасонка за свързване на 2 електрически лампи към мрежата едновременно. Подобрената фасонка придобива голяма популярност и става основна причина за първите успехи на "Matsushita Electric". До края на 1918 г. компанията вече разполага с персонал от 20 души, а през следващите 4 години продажбите се увеличават дотолкова, че персоналът вече наброява 50 души, а собственикът Matsushita взима нови помещения и изгражда фабрика.

Вторият продукт в каталога на компанията донася още по-големи успехи. Създаден е от Matsushita през 1923 г. и представлява фар за велосипед, който се захранва от батерии. По това време съществуват такива фарове, но мнозина ги смятат за ненадеждни, защото техните батерии издържат 2-3 часа. Е, моделът на "Matsushita Electric" показва други възможности – фарът е с 3 батерии, които издържат 30-40 часа. Естествено, като по-добра възможност, предложението на компания "Matsushita" става популярно сред хората. А от 1927 г. се появява и още един впечатляващ продукт – преносима лампа в квадратна форма и на батерии. Тогава тя е уникална за времето си, но и полезна дотолкова, че печели изключително голям брой потребители. Тази лампа е и дебютният продукт на марката "National", представяна по-късно по света с името "Panasonic". Естествено, скоро след този дебют развититето не спира и се появява и друг продукт – първата електрически нагряваща се ютия, представена в Япония и отново създадена от "Matsushita Electric".

Компанията продължава да расте, дори и след началото на 30-те години, когато икономическата ситуация в Япония се влошава. Това определено не става пречка за "Matsushita Electric" и тя разширява своята гама от електрически инсталации, осветителни тела и отоплителни уреди, като също представя и първото си радио в каталога. А с настъпването на 1933 г. японският производител вече има близо 1200 служители, произвежда повече от 200 продукта и разполага с нови предприятие и централен офис, разположени на 70 000 m². Едновременно с тези промени собственикът Matsushita представя пред всички от персонала и мисията на компанията. Тогава той казва: "Състои се в това да се преодолее бедността чрез създаване на голямо разнообразие от стоки. Мисията ни е да се създаде материално изобилие чрез предоставяне на стоки, но и изобилие с евтини и достъпни предложения. Така можем да прогоним бедността, да донесем щастие в живота на хората и да направим този свят по-добър". И именно тази амбиция става като мощна движеща сила, с която през следващите години компанията се развива. Появяват се все нови и нови продукти, сред които множество домакински уреди и техника за дома, а от февруари 1935 г., "Matsushita Electric" създава дъщерното си дружество "National Storage Battery Co.", което специализира в производството на батерии.
Спецификация
Работно време (с батерия)4:20 h
Време за зарежданеПриблизително 90 min
Време за възпроизвеждане след бързо зарежданеПриблизително 3 h
Bluetooth обхват10 m
Bluetooth версия4.1.0
Честота5 Hz - 4000 Hz
Диаметър на наушника∅ 9 mm
Тип магнитНеодимов
Съпротивление16 Ω
USB кабел за зареждане0.1 m
Комплект тапиS, M, L
Поддържани профилиA2DP, AVRCP, HSP, HFP
КодекSBC
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцениш продукта "Bluetooth слушалки Panasonic RP-HJE120BE-K", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този продукт, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Търсене
Офис консумативи
Офис оборудване
Лични аксесоари
Поддръжка и почистване
За ученика
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg