store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Двор и Градина    Инструменти    Резервни части и консумативи    ...    ...    Циркулярен диск за ...
Начало   Двор и Градина    ...    ...    ...    За алуми...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Циркулярен диск за алуминий Bosch


∅ 150 / 20 / 1.5 mm с 42 зъба от серията Eco for Aluminium

Циркулярен диск за алуминий Bosch - ∅ 150 / 20 / 1.5 mm с 42 зъба от серията Eco for Aluminium -
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  54.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка28‑11‑2024 г. или 29‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#388-812-701
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBosch
Официален сайт на Boschwww.bosch.bg »
Каталожен номер2 608 644 387
EAN3165140891080
Категории
МатериалМетал и волфрамов карбид
Тегло с опаковката0.300 kg
Още снимки на този продукт
Опаковка
Циркулярен диск за алуминий Bosch - ∅ 150 / 20 / 1.5 mm с 42 зъба от серията Eco for Aluminium -
Още снимки на този продукт

Циркулярен диск за алуминий Bosch


∅ 150 / 20 / 1.5 mm с 42 зъба от серията Eco for Aluminium

Цена:  54.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка28‑11‑2024 г. или 29‑11‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#388-812-701
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBosch
Официален сайт на Boschwww.bosch.bg »
Каталожен номер2 608 644 387
EAN3165140891080
Категории
МатериалМетал и волфрамов карбид
Тегло с опаковката0.300 kg
Циркулярният диск на Bosch от серията Eco for Aluminium е предназначен за рязане на алуминий и цветни метали. Снабден е с твърдосплавни трапецовидни зъби, които осигуряват лесно и чисто рязане.
„Техника за живота“. В над 100-годишната си история това е мотото, което немската компания Bosch следва безрезервно. Стартира като малка работилница в Германия, за която иновативност и високо качество са две основни ценности. Но макар да звучат невероятни амбиции за мнозина, не след дълго всеки се убеждава, че целта е напълно осъществима. Спазвани с всеки изминал ден, именно двете ценности отвеждат Bosch към световната сцена. Днес компанията е лидер не само в производството на „техниката за живота“, но и в предлагането на истинско изобилие от нея. В каталога присъстват ръчни електроинструменти и машини за строителни дейности, техника за дома и градината, домакински уреди, авточасти и аксесоари, медицински устройства, сигнално-охранителна техника, дори термотехника с електрически и соларни системи и системи с горива.
Как започва всичко?
Всъщност за поставянето на ценностите, които донасят големия успех, основна заслуга има създателят
на компанията – Роберт Бош. През 1876 г. Роберт започва да се обучава за специалист по фина механика в немския град Улм. Той остава много неудовлетворен от обучението си, но това не се превръща в причина интересът му да изчезне. Напротив, засилва се дотолкова, че през 1886 г. Бош основава малка работилница в Щутгард. Едва ли подозира, че тя ще прерасне в световна корпорация с над 300 000 служители в повече от 300 дъщерни дружества и регионални компании в над 60 страни. Единственото, към което младият механик се стреми тогава е иновативността. И резултатът от нея не закъснява. През 1897 г. едно изобретение на Роберт Бош и неговият партньор Арнолд Церингер се оказва дотолкова иновативно, че донася голяма популярност на работилницата на двамата механици. Находчивата идея се състои в създаването на устройство за нисковолтово магнитно запалване, което Бош и Церингер инсталират на триколесен автомобил. Изобретението се сдобива с такъв успех, че само година след появата му работилницата на двамата германци вече се разпростира в голяма фабрика, която има и първия си чуждестранен офис. Той започва да предлага продуктите в английската столица Лондон. През 1902 г. офисът получава доставка на първата система за високоволтово магнитно запалване със запалителни свещи. Продуктът отново е иновативен, но е и подобрение на първото изобретение. Самият Бош решава, че е необходимо усъвършенстване на системата за нисковолтово магнитно запалване. Смята да премахне лоста за искри при прекъсване, с който работи тя, защото е податлив на счупване и изисква усилена поддръжка. Бош споделя това със своя инженер по разработката Готлоб Хонолд и резултатът е появата на запалителните свещи. Докато системата за запалване със свещите е новото в офисите в Щутгард и в Лондон обаче, се появява и нещо ново в развитието на компанията. През 1905 г. В Париж се изгражда първата производствена фабрика на Bosch извън Германия. На следващата година предстои механичните изобретения да бъдат известни и извън пределите на Европа. Снабден със списък на ключови американски автомобилопроизводители, Густав Клайн, новият ръководител на продажбите в Bosch, отпътува за Ню Йорк. Следва истински триумф и компанията получава поръчки на стойност милиони долари. Така се появява и първият клон на Bosch в САЩ.
Иновативни стъпки към успеха
През следващите години бизнесът на Роберт Бош продължава да се движи по успешния път и то на пълни обороти. Името на компанията става изключително популярно, а приходите се разрастват главоломно. Средствата, които печели обаче, Бош съвсем не прахосва за безсмислени идеи. И в това се убеждават всички, когато започва Първата световна война. Тогава Роберт дарява приходи от производството на военни съоръжения за благотворителни цели. Скоро след това заводът във Фойербах, близо до Щутгард, се превръща в болница. А през 1940 г. Бош открива и болница в самия Щутгард. През годините здравето е важна тема за компанията и в каталога започват да присъстват модерни медицински устройства, сред които такива за лечение на хронично болни пациенти. Тежкото военно положение обаче не е пречка за компанията да върви по пътя на своето развитие. Дори с благотворителните каузи и появата на техника, полезна в медицината, Bosch никак не изостава в класациите на автомобилния сектор. Даже заема водеща роля и то отново с качествено и иновативно предложение. В началото на 30-те години редица европейски производители, сред които MAN, оборудват камионите и селскостопанските си машини с дизелови инжекционни системи на Bosch. Новите продукти получават доверие и се сдобиват с голям успех, но едва ли някой от потребителите подозира, че скоро компанията ще поднесе поредица от изненади – отново свързани с иновациите, но в съвсем различни направления.

На 4 ноември 1932 г. Bosch придобива отдела за нагревателни технологии на „Junkers & Co. GmbH“,
който произвежда газови нагревателни системи и системи за топла вода. С първите стъпки в областта на термотехнологията, още същата година компанията се насочва и към едно друго направление – електроинструменти и машини за строителството. Стартът е поставен на Лайпцигския търговски панаир, когато Bosch представя електрическа бормашина. Инструментът улеснява много работата по строителните обекти и става изключително популярен сред потребителите от бранша. Но изненадите не спират дотук. През 1933 г. рекламният лозунг „практичен, елегантен и със собствен характер“ представя първия електрически хладилник Bosch. Моделът се отличава от продуктите на конкурентите главно благодарение на закръглената си цилиндрична форма, ниския разход на електроенергия и сравнително ниската цена.

Вълната от изненадващи иновации увеличава още повече популярността на компанията. През 1942 г. обаче, след поредицата от добри новини около Bosch, едно лошо събитие връхлита компанията изневиделица – здравословни усложнения повалят основателя Роберт Бош на легло и той умира на 80-годишна възраст. Въпреки трагичната загуба, у мнозина все още отекват думите на впечатляващия иноватор: „Винаги съм действал съгласно принципа, че е по-добре да загубиш пари, отколкото доверие. Почтеността в моите обещания, вярата в стойността на моите продукти и в моята честна дума винаги са имали по-висок приоритет за мен от бързата печалба”. Именно отдадеността в работата, подемането на благотворителни каузи и изграждането на репутация на компанията, която всички свързват с качество и иновация, превръща Роберт Бош в изключително уважаван човек. След смъртта му, правителството на Райха настоява за извършване на държавно погребение, въпреки несъгласието на семейство Бош и компанията. На 18 март 1942 г. камбаните, които самият Роберт Бош дарява на гарнизонната църква, звънят за последен път в негова чест.
Традициите преди и сега
С течение на времето отпечатъкът от личността на Роберт Бош не избледнява, а ярко се забелязва. Компанията продължава да върви по пътя с иновативни стъпки напред, но с внимание към качеството, за да запази доверието на потребителите. Появяват се редица нови попълнения, сред които първите опаковъчни машини Bosch. Освен тях, появата на бензинови инжекционни системи впечатлява всички на автомобилното шоу във Франкфурт с прецизното измерване на горивото, което намалява разхода на бензин на автомобила с 20 %. С новите системи обаче приносът към автомобилния бранш не спира дотук. Следва създаването на хидравлични уреди за селскостопански машини, системи за електронно бензиново впръскване, дизелови инжекционни системи с високо налягане, ламбда сонди, антиблокираща спирачна система (ABS), навигационна система и първата в света електронната програма за стабилност (ESP), която може да спаси живот при предотвратяването на занасянето на автомобила. Междувременно към усилената работа, съобразена с иновативния дух на Бош, от компанията успяват да продължат и благотворителната мисия на основателя си. През 1964 г. е основана фондация „Robert Bosch“, която и до днес продължава извършването на благотворителна дейност в духа на Роберт.

Разбира се, в създаването на продуктите нито за миг не се пренебрегват двете основни ценности, поставени от Бош. Съобразно тях, през годините се появяват нови и нови продукти. Едни са модерни попълнения в каталозите, а други поставят началото на нови направления. Сред впечатляващите новости е появата на електроинструменти за домашния майстор и серия градинска техника. За едни продуктите са изненада, но за други съвсем очаквано попълнение, особено след разнообразието от домакински уреди, които Bosch предлага. Така към бялата техника, полезна в кухнята, всеки домакин може да избере инструменти и аксесоари, незаменими помощници за градината. Тример или косачка за трева, електрически храсторез, градински ножици и триони – от Bosch предлагат разнообразие от техника за поддържането на градината. Дори детайлите са от значение и важно да се изпълняват с улеснение. За тях в каталога са включени не само аксесоари и консумативи, необходими за някои машини, но и иновативни решения. Електрически аератор за трева, с който почистването на тревните площи е лесна задача или електрическа клонотрошачка със седем пъти по-голяма режеща сила от традиционните ножови резачки за клони. Дори досадното рязане с градинските ножици може да бъде лесно, бързо и без усилие, след като от Bosch създават акумулаторната ножица Ciso. Независимо дали става въпрос за косене на тревна площ или за рязане на жив плет – от компанията създават градински инструменти, с които поддържането на двора при всеки дом да бъде лесно, дори и за начинаещите градинари.

И до днес във всички категории от каталога на немската компания продължават да се добавят нови попълнения. Стартиране на производството на системата за контрол на стабилността за мотоциклети през 2013 г. или отново през същата година създаване на първата в света интелигентна косачка Bosch Indego – косачката-робот, програмирана да избягва пречките по пътя си. Да, Bosch е сред лидерите на иновативни решения и дори след успеха, всеки нов продукт отново е резултат от вниманието към иновациите. Същото внимание, което Роберт Бош използва приживе в управлението на компанията. Благодарение на него новите идеи се превръщат в традиция. Дотолкова строго спазвана, че всеки ден по света хиляди сътрудници в офисите и фабриките на Bosch правят иновативни стъпки напред. А резултатите от тях са представени в повече от 4 900 патента, регистрирани до края на 2013 г.
Спецификация
ПодходящЗа алуминий и цветни метали
Диаметър на диска∅ 150 mm
Диаметър на вътрешния отвор на диска∅ 20 mm
Дебелина на диска1.5 mm
Брой зъби42
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш продукта "Циркулярен диск за алуминий Bosch", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този продукт, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Търсене
За двора
За градината
За дома
За автомобила
За домашните любимци
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg