Струвало ли ви се е някога, че големите, значими неща в живота ни се случват някак си случайно? По подобен начин се ражда марката "Bambino Mio". При създаването ѝ нейните "родители" залагат на няколко важни принципа – перфектно качество, удобство, стил, комфорт, икономичност. Те правят пелени, кърпички и аксесоари за бебешката хигиена, които са за многократна употреба и са нежни към бебешката кожа, икономически изгодни и щадящи околната среда. Целта на създателите на "Bambino Mio" е клиента да получи отлично компетентно обслужване и да избере продукт, с който ще му остане достатъчно време, средства и сили да се наслаждава на магията да е родител.
Идеята за създаването на продуктите "Моето дете" се ражда спонтанно през 1991 г. по време на екзотично пътешествие до Индия. В Тадж Махал англичаните Гай и Джо Шенчийф – създателите на марката, случайно се запознават със симпатичен американец. На вечеря те подхванали неангажиращ разговор за семейството и грижите за децата. Американецът споделил какви пелени за многократна употреба могат да се намерят в Ню Йорк. Така двамата Шенчийф започнали да мислят по създаването на пелените "Bambino Mio". Съпрузите направили решителната крачка през 1997 г. и положили основите на своята компания в Бриксуорт, Нортхемптън. От тогава марката "Bambino Mio" е изминала дълъг път, по който е станала една от водещите световни марки за пелени за многократна употреба и аксесоари за бебешка хигиена. Сега, 15 години по-късно, след сватба, три деца, над 50 награди, разпространение в повече от 70 страни по света, "Bambino Mio" са едни от най-достъпните еко-пелени за многократна употреба в света.
За да стимулират потреблението на тези екологични, икономични и полезни за децата продукти, Гай взима решение да създаде Алианс, в който да се включат всички световни производители и дистрибутори на пелени за многократна употреба и свързаните с тях продукти. Успява да го постигне през 2003 г. и става председател на Алианса ("Nappy Alliance"). Идеята е информационните кампании за ползите от потреблението на тези продукти да се организират по-лесно на централно и местно ниво и да се работи за получаване подкрепата на управляващите в името на природата.