Ако вашата количка не е оборудвана с интегрирана система за закрепване на чанти и аксесоари то универсалните кукички на ABC Design са идеалния аксесоар, чрез който ще можете да освободите ръцете си. Кукичките служат за закачане на бебешката чанта, чанти за пазар и други аксесоари. Те се закрепват за дръжката на детската количка чрез велкро лепенки, които ги правят съвместими с почти всички модели бебешки колички на пазара. ... |
|
През тъмната част на денонощието шофьорите по-трудно могат да забележат останалите участници в движението, особено ако те са облечени в тъмни цветове и нямат светлоотразителни елементи. LED светлината на ABC Design е предназначена да направи придвижването с детската количка в тъмното по-безопасни за вас и вашето дете. С негова помощ ще станете по-видими за шофьорите от разстояние, както и ще можете да виждате по-добре пътя по-който се движите. Има възможност за избор между 7 цвята светлина, както и мигащ режим. Фарът може да се закрепи лесно и сигурно за рамката на бебешките колички ABC Design. А посредством универсална ... |
|
Дъждобранът на ABC Design ще предпази вашето дете от вятър и дъжд по време на ежедневните разходки навън с детската количка. Той разполага с прозорче в предната част, което ще осигури на детето по-добра вентилация, а прозрачната му материя позволява отлична видимост на родителя. Дъждобранът е подходящ за кошче за кола Tulip на ABC Design. ... |
|
Чадърът за бебешка количка Sunny Diamond Edition от ABC Design е снабден със слънцезащитен фактор UPF 50+, който ще осигури максимална защита на вашето бебе от слънчевите лъчи. Той е изработен от висококачествена тъкан със смесен цветен ефект, който му придава елегантен външен вид. Чадърчето е с приблизителен диаметър ∅ 60 cm и се поставя лесно върху рамата на всички модели детски колички на ABC Design. Чадърът е произведен в съответствие с Европейския стандарт ECE 44/04. ... |
|
Комплектът за бебешка количка Urban Classic от ABC Design се състои от чанта, термобокс, в който може да съхранявате бебешкото шише, подложка за преповиване, несесер и кукички, които ще ви помогнат да прикрепите чантата за дръжката на детската количка. Чантата е изработена от висококачествена тъкан с детайли от еко кожа, които придават елегантен външен вид. В нея ще поберете всичко необходимо не само за бебето, но и за вас самите, като по този начин ще се освободите от неудобството да носите дамска чанта. Чантата разполага с голямо основно отделение, в което може да съхранявате пелените и дрехите на бебето, няколко ... |
|
Чадърът за бебешка количка Sunny Diamond Edition от ABC Design е снабден със слънцезащитен фактор UPF 50+, който ще осигури максимална защита на вашето бебе от слънчевите лъчи. Той е изработен от висококачествено обработени тъкани, които освен здравина му придават и елегантен външен вид. Чадърчето е с приблизителен диаметър ∅ 60 cm и се поставя лесно върху рамата на всички модели детски колички на ABC Design. Чадърът е произведен в съответствие с Европейския стандарт ECE 44/04. ... |
|
Увлекателен разказ за Антон и неговото голямо семейство. Книжката е богато илюстрована и много интересна за малките деца. Издава се с подкрепата на ABC Design&Communication / www.az-deteto.com ... |
|
Тази книга дава информация за това какво представлява създаването и поддържането на блог, как се развиваха блоговете като инструмент и в каква посока бяха тръгнали, как изглеждат те днес и накъде са тръгнали. Жюстин Томс се занимава с онлайн медии и онлайн комуникация от края на 90 -те досега. Тя успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си - блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, лектор, дългогодишен преподавател в "НБУ" и "SoftUni Digital", ръководител на "ABC Design & Communication", активист в "Уикипедия", автор на книги. ... |
|
"Съдържанието е цар", това пише Бил Гейтс в далечната 1996-та година в есе, публикувано на сайта на Майкрософт. Но днес, в епохата, в която живеем, плуваме в съдържание. Всеки от нас. Дори се давим. Но продължаваме да произвеждаме съдържание. Дали то все още е цар? Книгата представя задълбочено изследване на съдържанието онлайн, историята на маркетинга чрез съдържание по света и в България, както и проучване на създателите и потребителите на дигитално съдържание у нас. Ако искате да разберете как да създавате добро съдържание, което да продава вашия продукт или услуга, и да го направите наистина добре, както и ... |
|
"Без значение дали сега научавате за подкастите и търсите повече информация за тях, дали обмисляте да направите свой, или пък вече имате такъв, който създавате или участвате в създаването му - тази книга е за вас. За всеки, за всички." Димитър Цонев Жюстин Томс се занимава с онлайн медии и онлайн комуникация от края на 90 -те досега. Тя успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си - блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, лектор, дългогодишен преподавател в НБУ и SoftUni Digital, ръководител на ABC Design & Communication, активист в Уикипедия, автор на книги. ... |
|
Съвременните компании са изправени пред редица предизвикателства при осъществяването на своята дейност. Бизнес средата, в която те оперират, се характеризира с динамика, интензивна конкуренция и висока степен на несигурност и риск. Колебанията в търсенето на пазарите стават все по-големи и непредсказуеми, а конкуренцията между стоките и услугите, предлагани на тези пазари, се засилва. Всички тези фактори налагат компаниите да предприемат необходимите действия, за да се адаптират към новите условия. Производството на стоки и предоставянето на услуги, които клиентите търсят, изискват от компаниите да обръщат все по-голямо ... |
|
Modern companies face a number of challenges in performing their activities. The business environment in which they operate is characterized by dynamics, intense competition and a high degree of uncertainty and risk. Fluctuations in market demand are becoming larger and more unpredictable, and competition between goods and services offered in these markets is intensifying. All these factors require companies to take the necessary action to adapt to new conditions. The production of goods and the provision of services that customers want requires companies to pay increasing attention to their resource availability - in ... |