Учебният предмет биология и здравно образование в 9. клас (на немски език) включва овладяването на знания и умения, които са свързани със структурата на човешкия организъм, с жизнените процеси, извършващи се в него, с акцент върху опазване на здравето, с равнищата на организация на микросистемата (клетката) - единство в химичния състав на живата и неживата материя, структура и значение на надмолекулните комплекси, устройство, процеси и възпроизводство на клетката, приложение на знанията за клетката. Изданието е разработено в съответствие с одобрената от МОН учебна програма по биология и здравно образование за 9. клас и ... |
|
Учебният предмет биология и здравно образование в 9. клас (на немски език) включва овладяването на знания и умения, които са свързани със структурата на човешкия организъм, с жизнените процеси, извършващи се в него, с акцент върху опазване на здравето, с равнищата на организация на микросистемата (клетката) - единство в химичния състав на живата и неживата материя, структура и значение на надмолекулните комплекси, устройство, процеси и възпроизводство на клетката, приложение на знанията за клетката. Изданието е разработено в съответствие с одобрената от МОН учебна програма по биология и здравно образование за 9. клас и ... |
|
La deuxième monographie de la série, consacrée à la faune cavernicole de la Péninsule Balkanique, traite la Grèce, pays très riche en grottes (plus de 10 milles) dont seulement 240 ont était l'objet de recherche biospéologique. Les 630 espèces d‘animaux cavernicoles, publiées jusqu‘a 2015, sont énumérées avec leurs localités et des notes sur la biologie. Les grotte aux animaux sont décrite en bref et plusieurs notes sur la zoogéographie de cette faune y trouvent place. La faune grecque est comparée avec les faunes cavernicoles ... |