Учебникът съдържа девет теми, всяка разделена на осем подтеми: Primo contatto: първи контакт с езика и наблюдение; Testi e contesti: опознаване и взаимодействие със съучениците; Alla scoperta della lingua: наблюдение, откриване и разбиране на езика; Qualcosa in piu: придобиване на по-задълбочени знания; Risorse e un po' di allenamento: систематизиране на езиковите ресурси; In azione e... il compito: самооценка и участие в групов проект; Al di la della lingua: опознаване и поглед към италианската култура през сравнението ѝ със собствените възприятия. На всеки две или три теми има по две страници, ... |
|
Учебникът съдържа десет теми, всяка разделена на седем подтеми: Primo contatto: първи контакт с езика и наблюдение; Testi e contesti: опознаване и взаимодействие със съучениците; Alla scoperta della lingua: наблюдение, откриване и разбиране на езика; Qualcosa in piu: придобиване на по-задълбочени знания; Risorse e un po' di allenamento: систематизиране на езиковите ресурси; In azione e... il compito: самооценка и участие в групов проект; Al di la della lingua: опознаване и поглед към италианската култура през сравнението ѝ със собствените възприятия. На всеки две теми има по две или три страници, ... |
|
Учебникът съдържа осем теми, всяка разделена на седем подтеми: Primo contatto: първи контакт с езика и наблюдение; Testi e contesti: опознаване и взаимодействие със съучениците; Alla scoperta della lingua: наблюдение, откриване и разбиране на езика; Qualcosa in piu: придобиване на по-задълбочени знания; Risorse e un po' di allenamento: систематизиране на езиковите ресурси; In azione e... il compito: самооценка и участие в групов проект; Al di la della lingua: опознаване и поглед към италианската култура през сравнението ѝ със собствените възприятия. На всеки две теми има по две страници, ... |
|
Учебникът съдържа осем теми, всяка разделена на седем подтеми: Primo contatto: първи контакт с езика и наблюдение; Testi e contesti: опознаване и взаимодействие със съучениците; Alla scoperta della lingua: наблюдение, откриване и разбиране на езика; Qualcosa in piu: придобиване на по-задълбочени знания; Risorse e un po' di allenamento: систематизиране на езиковите ресурси; In azione e... il compito: самооценка и участие в групов проект; Al di la della lingua: опознаване и поглед към италианската култура през сравнението ѝ със собствените възприятия. На всеки две теми има по две страници, посветени на ... |