Модул 3: Езикът чрез литературата. Модул 4: Култура и междукултурно общуване. Учебникът: е насочен към постигане на очакваните резултати за уменията слушане, говорене, четене и писане, заложени в учебната програма; включва варианти за проектни задания по двата модула и обобщителни теми; има включени аудио материали. На страниците на изданието има код за достъп до електронния вариант на продукта. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2024/2025 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, тетрадки и учебни помагала, посетете нашата специална секция Подвързии. ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Die vorliegende Untersuchung analysiert die zahlreichen intertextuellen Verweise im Werk von Arno Schmidt, die Teil einer präzise durchdachten Textgestaltungsstrategie sind. Ausgehend von einem strukturalistisch orientierten Intertextualitätskonzept, geht Svetlana Arnaudova der Frage nach, wie in Schmidts Werk Intertextualität funktionalisiert wird: Durch das produktive Spannungsverhältnis zwischen Text und Prätext, eigener und fremder Rede sowie Autor- und Erzählerfigur wird Realität abgebildet, Zeitkritik geübt und eine parallele, doch gleichberechtigte Wirklichkeit durch Sprache ... |