В помагалото се предлагат тестове и самостоятелни работи за входяща, текуща и изходяща диагностика по математика. Те са в съответствие с учебната програма по математика за втори клас, утвърдена със заповед № РД09-300 от 17.03.2016 г. Тестовете и самостоятелните работи са разработени в два варианта, което създава условия за работа в две групи. Провеждат се след изучаването на определено математическо съдържание. Преди започването на работа по всеки от диагностичните инструменти (тест, самостоятелна работа) на учениците се дава подходяща инструкция, организира се пълноценно запознаване с условията на задачите. Целта е ... |
|
Настоящото учебно помагало е предназначено за ученици, обучаващи се в трети клас. В него се предлагат тестове и самостоятелни работи за входяща, текуща и изходяща диагностика по математика. Те са в съответствие с учебна програма по математика за трети клас, утвърдена със заповед РД/09-1093/25.01.2017. Тестовете и самостоятелните работи са разработени в два варианта, което създава условия за работа в две групи. Провеждат се след изучаването на определено математическо съдържание. Преди започването на работа по всеки от диагностичните инструменти (тест, самостоятелна работа) на учениците се дава подходяща инструкция, ... |
|
Помагалото е съобразено изцяло със заложените в нормативните документи постановки за разширената и допълнителна подготовка на четвъртокласниците по математика и реализира идеята за системна и целенасочена подготовка на учениците за НВО. Разработени са 34 теми - по една за всяка учебна седмица. В тях са включени в занимателна и мотивираща форма задачи за: числата над 1000, събиране и изваждане с тях без и с преминаване, пресмятане на числови изрази, намиране на неизвестен умалител; намиране на лице и обиколка на позната геометрична фигура с използване на изучените мерни единици за дължина; разпознаване на ... |
|
Учебното помагало е предназначено за ученици от първи клас. В него се предлагат: вариант на анкетна карта за входяща диагностика по математика. Тя е разработена в съответствие с Наредба № 5 от 03.06.2016 г. за предучилищното образование - образователно направление "Математика". В анкетната карта са формулирани показателите, по които се изследва детето, описана е ситуацията, в която то е поставено и въпросите и указанията, които му се поставят от анкетиращия го (учител, родител). Предложен е и начин за оценяване на отговорите на децата; тестове и самостоятелни работи за текуща и изходяща диагностика по ... |
|
Помагалото е съобразено изцяло със заложените в нормативните документи постановки за разширената и допълнителната подготовка на третокласниците по математика. Разработени са 32 теми - по една за всяка учебна седмица. В тях са включени в занимателна, мотивираща форма за работа задачи за: числата до 1000, събиране и изваждане с тях без и с преминаване, пресмятане на числови изрази, намиране на неизвестно умаляемо; обиколка на позната геометрична фигура с използване на изучените в трети клас мерни единици за дължина; видовете триъгълници според ъглите и според страните; чертане в квадратна мрежа; умножение и деление на ... |
|
Помагалото Национално външно оценяване по математика е предназначено за ученици от 1. клас, 2. клас, 3. клас и 4. клас. Дипляната съдържа темите: Числа. Естествени числа. Редове и класове при записването на естествените числа. Действия с естествените числа. Помагалото е част от серията Математиката с един поглед от издателство Клет България. То е под формата на дипляна във формат A4. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2024/2025 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, тетрадки и учебни помагала, посетете нашата специална секция Подвързии. ... |
|
За деца на 5 - 6 години. ... Познавателната книжка Моята приказна пътечка по математиката е предназначена за индивидуална работа на децата на 5 - 6 години. В нея са предложени в интересна и занимателна форма 72 теми, в които е разработено образователното съдържание от петте ядра в направление Математика. Включените в книжката познавателни задачи са насочени към развиване на уменията на децата за: сравняване и броене; подреждане на обекти в групи (класификация и сериация); измерване на обекти; определяне на пространствени посоки и отношения между обекти; моделиране на количество и пространствени местоположения в ... |
|
Основната цел на учебните тетрадки е да осигурят реални възможности за разширяване, задълбочаване и самоконтрол на знанията и уменията на учениците. Учебното съдържание на задачите и дейностите в тях е оптимално дозирано, много добре подредено и в пълно единство със заложеното в учебника. Включени са разнообразни задачи за различни равнища на дейност. Те са с различен формат - попълване на схеми, таблици и верижки, оцветяване, откриване на пропуснати числа, чертане, свързване и ограждане и много др. Учебната система по математика за ученици от 1. клас се състои от: учебник тетрадка №1 тетрадка №2 тетрадка ... |
|
Основната цел на учебните тетрадки е да осигурят реални възможности за разширяване, задълбочаване и самоконтрол на знанията и уменията на учениците. Учебното съдържание на задачите и дейностите в тях е оптимално дозирано, много добре подредено и в пълно единство със заложеното в учебника. Включени са разнообразни задачи за различни равнища на дейност. Те са с различен формат - попълване на схеми, таблици и верижки, оцветяване, откриване на пропуснати числа, чертане, свързване и ограждане и много др. Учебната система по математика за ученици от 1. клас се състои от: учебник тетрадка №1 тетрадка №2 ... |
|
Одобрен със заповед РД09 - 1565 / 08.02.2017 г. ... Учебникът е основният компонент от новата учебна система по математика за 1. клас. Образователното съдържание, включено в него, напълно отговаря на целите и изискванията на новата учебна програма. Темите са подредени в определената с програмата последователност. В учебника са приложени изключително богати и разнообразни възможности за усвояване на: числата от 0 до 20, десетиците до 100 и действията събиране и изваждане с тях; геометричните фигури (отсечка, триъгълник, квадрат, правоъгълник и кръг); умения за ориентиране в ситуации от реалния свят и описването им ... |
|
Основната цел на учебните тетрадки е да осигурят реални възможности за разширяване, задълбочаване и самоконтрол на знанията и уменията на учениците. Учебното съдържание на задачите и дейностите в тях е оптимално дозирано, много добре подредено и в пълно единство със заложеното в учебника. Включени са разнообразни задачи за различни равнища на дейност. Те са с различен формат - попълване на схеми, таблици и верижки, оцветяване, откриване на пропуснати числа, чертане, свързване и ограждане и много др. Учебната система по математика за ученици от 1. клас се състои от: учебник тетрадка №1 тетрадка №2 тетрадка ... |
|
В помагалото са предложени: тестове, в които задачите са с избираем отговор; самостоятелни работи, в които задачите са със свободен отговор. Те са за входяща, текуща и изходяща диагностика. В съответствие са с учебната програма по математика за 4. клас и с изискванията за резултатите от обучението по учебния предмет математика в началния етап. Тестовете и самостоятелните работи са разработени в два варианта, което създава условия за работа в две групи. Провеждат се след изучаването на определено учебно съдържание. Целта е системно да се проверяват и обективно да се оценяват учебните постижения по математика на ... |