Това е сборник от най-добрите мултипликационни филми за деца, създадени от творците на "Незнайка се учи", "Петелът и боичките", "Крадци на цветове" и други. ... |
|
Как да си купим крава? И защо да я купуваме, ако с млякото й ще трябва да я изплащаме? И въобще защо за да купим, първо трябва да продадем? И кого да продадем?... И защо не можем да намерим на никоя карта селцето Простоквашино, което си има дори собствен пощальон? Ето такива и още стотици други въпроси вълнуват непрестанно героите в тази повест - приказка, която отдавна е прекрачила границата между авторска творба и фолклорна легенда. За чичо Фьодор и неговите неразделни приятели говорещия котарак Матроскин и кучето Шарик, за селото Простоквашино и пощальона Печкин има три мултипликационни филма, има клубове на ... |
|
Олга Кръстева е родена през 1928 г. в София. Започва да пише през 1952 г. във вестник "Стършел" там публикува фейлетони и разкази. Автор е на "Само за жени" (библиотека "Стършел"), "Слънце в перална машина" - разкази, както и на книгите за деца и юноши: "Мигове в кибритена кутийка", "История с куче без куче", "Люлеещият се стол", "Уличка Влюбените", "Майстор Кольо Фичето", "Една година без значение", "Театърът през вековете", "Ангели без коси". Още е работила като литературен редактор в завода за ... |
|
Тази история е лична. В нея се разказват преживелици и случки от живота на хора неизвестни и известни, уважавани и обичани. Някои вероятно отдавна са забравени, защото няма кой да си спомня за тях. А има и други, оставили дълбок отпечатък, но те са си отишли твърде скоро. Необходимо е време, за да се превърнат от рана в спомен. В едни описани кратки срещи, обикновено има само частици от истината за един живот. А истината никога не е само една. Олга Кръстева е родена през 1928 г. в София. Започва да пише през 1952 г. във вестник "Стършел" там публикува фейлетони и разкази. Автор е на "Само за жени" ( ... |
|
Малка история за неща, които могат да се случат, и да не се случат. ... "Учим чужди езици, но защо не учим езика на птиците - те никога не губят посоката...""Из Бележките на Мария" Олга Кръстева е родена през 1928 г. в София. Започва да пише през 1952 г. във вестник "Стършел" там публикува фейлетони и разкази. Автор е на "Само за жени" (библиотека "Стършел"), "Слънце в перална машина" - разкази, както и на книгите за деца и юноши: "Мигове в кибритена кутийка", "История с куче без куче", "Люлеещият се стол", "Уличка Влюбените& ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Силното желание на Мая да опознае света не се вписва в правилата на кошера, едно от които е никога да нямаш доверие на стършелите, живеещи отвъд поляната. Когато ценното пчелно млечице бива откраднато, вината веднага пада върху тях. Решени да разкрият истината за кражбата, Мая и Уили се отправят на вълнуващо пътешествие, което ще ги срещне с трудни изпитания, но и с интересни нови приятели. ... |
|
Пропагандни практики в българското игрално кино (1944 - 1989). ... (Пре)поръчани филми. Пропагандни практики в българското игрално кино (1944 - 1989) - книгата на кинокритика, д-р Деян Статулов, разглежда пропагандните практики и институции в българското кино в периода 1944 - 1989 г. Монографията има за цел да разгледа механизмите, средствата и институциите, чрез които се осъществява пропагандата в българското кино (в частност игралното) в България. Това е първо по рода си изследване, което без да претендира за изчерпателност по темата, се опитва да разгледа процесите на киното в България от гледна точка на ... |
|
"Ръкописът печели със своята яснота и стройност на изложението. Авторът последователно разглежда и анализира отделните елементи на документалния филм" драматургията, монтажа - като основен елемент на филмовия образ, възприятието на документалния филм. Емил Павлов демонстрира не само добро познаване на специфичната материя, но и способността да поднася всичко това достъпно, съобразено с равнището на подготовка на студентите. Структурата на ръкописа следва логиката на авторовата мисъл - да се върви по общите постановки към частния случай, да се започва от по-елементарното и да се търсят сложните проекции на ... |
|
Може ли да промени живота ви един училищен проект? Да, ако задачата е да направите филм, ако учите в гимназия "Бевърли Хилс" и ако живеете в Холивуд - там, където киното е по-силно от живота. Ана Пърси и Сам Шарп трябва да снимат филм и, разбира се, техните приятели и съученици искат да участват в него. А всичко около тях ври и кипи - Ана е дошла в Лос Анджелис да се забавлява, но мистериозното изчезване на Бен не е мечтаното начало. Сега тя прави всичко възможно да го забрави, а той опитва какво ли не, за да я спечели отново. Сам наистина ли е нейна приятелка или само плете интриги... Самият живот на двете ... |
|
Награда "Синя птица" за най-добър младежки роман. ... Обаче засега няма такъв филм: ограниченията още важат както в къщи, така и в училище и животът на Гашпер си остава сложен. Някои в класа го смятат за задръстен тип, който живее в своя затворен свят и общува само с компютъра си. Май има нещо вярно... Може да си чатят по цял ден с Тина, но щом прекрачат прага на училището тя престава да го вижда, сякаш е прозрачен, а приятелят му Марко е на косъм да го предаде, щом побойниците на класа подхванат поредния тормоз... На кого да разчиташ? Един ден Гашпер се запознава с чудатия Макс - той живее в шарена къща насред ... |
|
Обогатете познанията си за филмите с картите от Professor Puzzle. В тестето са включени 50 карти със 100 въпроса на английски език. Разберете повече за любимите си актьори и режисьори. Въпросите обхващат цялата филмова ера. За всеки верен отговор, ще получите 1 точка. Пренесете се в Холивуд и научете интересни факти за него, докато се забавлявате. ... |
|
Текстовете, събрани в тази книга, са притчи за човешката обреченост и надежда, кратки антиутопии и иронични версии на прочути литературни творби - режисирани пантомими на самотата, размесени като песъчинките на дните ни в пясъчния часовник, който Неумолимата ръка обръща, преди завинаги да изтече. ... |