One of the oldest Tarot decks preserved to this day, perhaps the most beautiful of all. These cards are universally recognized as one of the most extraordinary examples of the art of miniature and Renaissance symbolism. For the first time, the Visconti Tarot has been restored and printed with gold foil impressions, to enhance their original splendor. Restored by A. A. Atanassov, 78 cards with dimensions 6.6 x 12 cm and instruction booklet included. ... |
|
Маркерите Sketch and Art от Bruno Visconti са подходящи за рисуване върху различни видове хартия и картон, за оцветяване, направата на надписи, създаване на красиви картички за различни поводи, покани и за различни арт проекти. Те разполагат с 2 върха - единият връх е 1 mm, а другият е скосен 1-5 mm връх, подходящ за подчертаване или оцветяване. Мастилото им е перманентно и е на спиртна основа. Маркерите имат триъгълна форма на корпуса, която позволява удобен и стабилен захват и предотвратява изплъзването им от ръката ви. Комплектът от маркери се предлага в кутия за удобно съхранение и пренасяне. Той е подходящ за ... |
|
Маркерите Sketch and Art от Bruno Visconti са с неонови цветове и са подходящи за рисуване върху различни видове хартия, картон, стъкло и лека пластмаса (като предварително сте обезмаслили повърхността им), оцветяване, направата на надписи, създаване на красиви картички за различни поводи, покани и за различни арт проекти. Те разполагат с 2 върха - единият връх е 1 mm, а другият е скосен връх 1-5 mm, подходящ за подчертаване или оцветяване. Перманентното им мастило е на алкохолна основа, не е нетоксично и изсъхва бързо върху повърхността, оставяйки ярка следа. Маркерите имат ергономична форма на корпуса, която ... |
|
Изданието е триезично - на английски, немски и френски език. 40th Anniversary Edition. ... "The works of Christo and Jeanne-Claude are monuments of transience. Gigantic in scale, they are always temporary, created to exist only for a limited time and to leave unique, unrepeatable impressions. From the smallest of the Packages made in Paris in the early 1960s, to the delicate pattern of hundreds of branches embraced by a translucent fabric veil... in Christo and Jeanne-Claude's works there is nothing abstract, nothing imagined; it is all there - corporeal and tangible." Lorenza Giovanelli Part biography, ... |