Течната добавка за акрилни бои от серията Amsterdam на Royal Talens е предназначена за техниката на разливане. Тази среда е специално разработена да бъде саморазливаща се и увеличава гъвкавостта на боята, за да предотврати напукване. В зависимост от желания поток, можете да регулирате съотношението на смесване по ваш вкус. За най-добър ефект при разливане на боите, разбъркайте след добавяне на медиума, докато се получи консистенция, подобна на сироп. За получаването на повече клетки и балончета в картината може да се капне малко количество акрилен свързвател или силиконово масло към сместа за изливане. Тази ... |
|
Велатурата или глазирането е техника, която по традиция се прилага с маслени бои, за полагането на много прозрачен нюанс върху цветна или черно-бяла картина с изградена тоналност (техниката гризайл), за оцветяване или добавяне на дълбочина и реализъм. Обикновено се използва голяма пропорция медиум, вместо вода, с малка пропорция боя (например в процент 70/30), но съотношението може да варира спрямо наситеността, която се търси, и плътността на боята. Най-подходящите бои за целта са прозрачните и полупрозрачните, означени с ☐ и ⧄. Матовият медиум 017 за велатура, или глазиране (glazing) от серията Amsterdam ... |
|
Велатурата или глазирането е техника, която по традиция се прилага с маслени бои, за полагането на много прозрачен нюанс върху цветна или черно-бяла картина с изградена тоналност (техниката гризайл), за оцветяване или добавяне на дълбочина и реализъм. Обикновено се използва голяма пропорция медиум, вместо вода, с малка пропорция боя (например в процент 70/30), но съотношението може да варира спрямо наситеността, която се търси, и плътността на боята. Най-подходящите бои за целта са прозрачните и полупрозрачните, означени с ☐ и ⧄. Гланцовият медиум 018 за велатура, или глазиране (glazing) от серията ... |
|
Крайният лак 116 от серията Amsterdam на Royal Talens защитава картините от замърсяване и драскотини, а пигментите от стареене. Течният сатениращ лак създава гъвкав защитен слой на картини рисувани с маслени или акрилни бои. Нанася се след като боята е напълно изсъхнала (за маслените бои около година, а за акрилните след 4 или 5 дни). Характеристики: нанесете, когато филмът на боята е изсъхнал напълно (4 до 5 дни с нормална дебелина на филма) разклатете добре преди употреба нанася се с четка на един слой и в една посока изсъхва за няколко часа не пожълтява може да се разрежда с бял спирт изсъхналите ... |
|
Сатененият спрей лак от серията Amsterdam на Royal Talens защитава всяка картина рисувана с акрилни и маслени бои. Той предпазва порестата повърхност на боята от замърсяване и подчертавайки нейния цвят с трайно безцветно покритие, което няма да пожълтее във времето и ще придаде равномерен сатиниращ ефект. Характеристики: нанесете, когато филмът на боята е изсъхнал напълно (4 до 5 дни с нормална дебелина на филма) изсъхва за няколко часа не пожълтява може да се разрежда с бял спирт изсъхналите слоеве лак могат да бъдат отстранени с бял спирт Преди да лакирате, вземете предвид следното: Уверете се, ... |
|
Крайният лак 113 от серията Amsterdam на Royal Talens защитава картините от замърсяване и драскотини, а пигментите от стареене. Течният силно гланцов лак създава гъвкав защитен слой на картини рисувани с маслени или акрилни бои. Нанася се след като боята е напълно изсъхнала (за маслените бои около година, а за акрилните след 4 или 5 дни). Характеристики: нанесете, когато филмът на боята е изсъхнал напълно (4 до 5 дни с нормална дебелина на филма) разклатете добре преди употреба нанася се с четка на един слой и в една посока изсъхва за няколко часа не пожълтява може да се разрежда с бял спирт изсъхналите ... |
|
Медиумът за акрилни бои 117 от серията Amsterdam на Royal Talens прави боята по-течна и прозрачна. Без да повлиява върху свойствата ѝ на закрепване върху платното или предходен слой боя, тъй като съдържа свързвател. Добавянето на по-голямо количество от медиумът ще доведе до по-голяма прозрачност на цвета. Това го прави подходящ за прилагането на велатурни техники на рисуване, при които слой полупрозрачна боя се нанася върху основа с друг цвят или тон. Характеристики: матов ефект увеличава гъвкавостта на филма на боята не влияе на времето за съхнене на боята има млечно бял цвят, който съхне до пълна ... |
|
Лененото масло от Lefranc & Bourgeois е растителен разтворител за маслена живопис, получен от екстракт от смлени и пресовани семена на лен, подложени на допълнителна обработка с цел пречистване и повишаване на устойчивостта към светлина и влага. Използва се за разреждане на плътни маслени бои като придава мекота и блясък към цветовете. Лесно се свързва с пигментите в боите, втечнява ги и спомага за плавното им нанасяне по повърхността. Пречистеното ленено масло има лек кехлибарен оттенък, който го прави особено подходящ за по-тъмни цветове, тъй като слънчевата светлина може да причини изсветляване и пожълтяване. Може ... |
|
Медиумът за акрилни бои 012 от серията Amsterdam на Royal Talens прави боята по-течна и прозрачна. Без да повлиява върху свойствата ѝ на закрепване върху платното или предходен слой боя, тъй като съдържа свързвател. Добавянето на по-голямо количество от медиумът ще доведе до по-голяма прозрачност на цвета. Това го прави подходящ за прилагането на велатурни техники на рисуване, при които слой полупрозрачна боя се нанася върху основа с друг цвят или тон. Характеристики: гланцов ефект увеличава гъвкавостта на филма на боята не влияе на времето за съхнене на боята има млечно бял цвят, който съхне до пълна ... |
|
Мраморната боя Easy marble от Marabu е органична боя с основа - разтворител (синтетична смола), лъскава и течна за постигане на мраморен ефект. Боята се нанася равномерно във водата и прилепва добре, ярка и контрастна върху светли основи, за тъмни остови са подходящи металиковите нюанси. Лесна за употреба, нанася се директно от капкомера на бурканчето. Устойчива на светлина и други климатични условия, ако е нанесена правилно. Боята не е перманентна затова декорираните предмети не се мият. Боите са подходящи за получаване на мраморен ефект за техниката на водна живопис върху хартия, платно, керамика, стиропор, ... |
|
Сюрреалистичен роман. Книгата е част от колекцията "Съвременна българска проза" на издателство "Лексикон". ... "Името ми е Джеймс Илиянов и съм на двадесет и седем години. Не знам кой съм. Ето произволен списък с неща, които съм правил през живота си: Ходих на стоп с баща ми през февруари 97-а. Издадоха книгата ми "Механичен сън". Писах и други книги, записвах и други сънища. Слагах странни дати на всичките си писания и се научих да пиша от дясно наляво, огледално и с лявата ръка. Наблюдавах как луната залязва в три часа сутринта. Проследявах концентричните вълни, образувани от капките ... |
|
Викококачественият UV-устойчив сатенен лак за художници от Winsor & Newton запечатва микроскопичните пори върху филма на маслената боя и осигурява устойчивост на мръсотия и мазнини, както и балансира повърхностния блясък. Изсъхва бързо, не пожълтява и не се напуква. За да го премахнете и лакирате отново използвайте уайт спирт или дестилиран терпентин. Не използвайте, докато боята не изсъхне напълно (6-12 месеца). Да не се използва като среда. Разклатете добре преди употреба. Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън. Продуктът е вреден при вдишване! ... |