"За да получиш, Каши, трябва да дадеш и ако това не си научил за твоя цял месец живот, значи напразно си износил телевизор последно поколение, който са измъкнали от корема ти със секцио, и мъдростта на Черньо - след последната възможност винаги има още една последна възможност, е глупава мъдрост, формулата е - след най-лошото винаги идва нещо по-лошо и като проумееш тази истина се успокояваш, че не е най-страшното да останеш гладен и без покрив, има и тъга по пропилените години, през които си сменила печатницата с миене на стълбища, има полска шапка, с която лягаш и ставаш – но не можеш да се скриеш под нея, защото ... |
|
Настоящото издание е: за книгата като богопроизводна медия; за археологията и еволюцията на книгата; за посредниците при книгата; за опасната и манипулативната книга; за еротиката на книжното тяло; за края на електронната книга; за възкресението на физическата книга. Дали с числото "42" – отговорът на компютъра за смисъла на Живота, Вселената и Всичко останало, Дъглас Адамс не е кодирал посредника на Създателя – Книгата? Доц. д-р Милена Цветкова е преподавател във "Факултета по журналистика и масова комуникация" на "Софийския университет". Защитила е дисертационен труд " ... |
|
Изграждането на лидерите е резултат от невероятно съчетание на необходими личностни характеристики, обществени обстоятелства, вътрешни и международни условия. Сред тези обстоятелства са медиите, които осигуряват пространствено-времевия континуум за "големия взрив" или "големия срив" на политическото лидерство. ... |
|
Юбилеен сборник 40 години Факултет по журналистика и масова комуникация. ... Сборникът е посветен на 40-годишния юбилей на Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Включени са научни статии и студии на преподаватели от факултета и от чужбина в областта на медиите, комуникацията, издателските дейности. ... |
|
Научен сборник на докторанти от Факултета по журналистика и масова комуникация. ... Медийната грамотност, инструментариумите на маркетинговата комуникация, източниците на информация в разследващата журналистика, визуалната комуникация в медиите и във връзките с обществеността, теорията, историята и практиките на пъблик рилейшънс. Иновациите в дигиталния маркетинг, типологията на книгата и историята на българското книгоиздаване, профилите в пресжурналистиката и в онлайн журналистиката, отношенията гражданска журналистика - професионална журналистика - широкият кръг от тематични и изследователски полета на публикациите в ... |
|
Медиите като културна среда. Присъствието на културната проблематика в медиите. И преди всичко - феноменът вестник Култура и приносът му за изявата на критическите интелектуалци в българската публичност. Това са основните теми в този сборник, представящ доклади и съобщения от конференцията Култура. Медии. Публичност (8 януари 2007), организирана по проект на Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет Св. Климент Охридски. Сборникът ознаменува 50-годишнината на вестник Култура, както и идеята, че неговата независима журналистика внася разум в българската свобода. ... |
|
Тази книга разглежда в динамика връзките между културата, медиите и развлеченията и изразява авторовия стремеж да се хвърли светлина върху теми и проблеми, които "сериозната наука" заобикаля, недооценява и маскира, въпреки че живо интересуват хората и активно присъстват в публичното пространство. "Култура и медии" е интердисциплинарен опит да се съединят културологията с медиазнанието така, че да се облагодетелстват културолози, изкуствоведи и медийни експерти, журналисти, практици в масовите комуникации и студенти по журналистика, медии, изкуствознание и културология. Защото културата е медийна, а медиите са пряко ... |
|
В монографията Медии и социални алергии за първи път в изследователското поле се доразвива значително по-мащабно и многоаспектно темата на проф. Минчо Драганов, въведена в българската социална психология през 1994 година, който разглежда пет забелязани най-разпространени алергии в нашето общество. В настоящото проучване въз основа на анализ на медийно съдържание е направена авторова систематизация на наблюдавани 30 социални алергии, типологизирани по времеви, съдържателен и ценностен признак като резистентни, новопоявили се, модифицирани и латентни. Изводите се базират на 12-годишно проучване и контент анализ на 44 851 ... |
|
Помогни на пикселните животни да оживеят, като следваш зададения цветен образец квадратче по квадратче. Домашни любимци, чудни буболечки, прекрасни диви животни - в тази книжка те очаква истинско сафари приключение! Ако ти харесват пикселните животни, потърси "Пикселните динозаври"! За да оцветите тази книжка препоръчваме да използвате моливи или пастели, за да избегнете цветовете да се отбележат на другата страница. ... |
|
Копирайтинг: съобщения до медиите е първата монография на Йордан Карапенчев. Една от основните цели на книгата е да въведе понятието копирайтинг официално в научния дискурс у нас, тъй като то вече има широка употреба в практиката. Йордан Карапенчев е преподавател в катедра Комуникация, връзки с обществеността и реклама към Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет Св. Климент Охридски от 2022 г. Има дългогодишен опит като копирайтър и PR специалист. Работи последователно за медии, рекламни агенции, международни корпорации, както и като консултант на свободна практика. Завършва магистърска ... |
|
География - история - литература. ... "През изминалите години на турски език бяха публикувани много трудове за българската история и литература. Ние, кюрдската интелигенция, следяхме и с интерес четяхме тези трудове. Между историята на кюрдите и на българите има много общи неща. Българите също 500 години бяха под турско робство и бяха много изтезавани. Бяха клани и депортирани. И те след дълги години на мъчителна освободителна борба стигнаха до свободата си. Откакто съм в чужбина, а това са много години, от време на време посещавах тази красива страна. Опознах симпатичния български народ, красивата Варна, ... |
|
Монографията е посветен на киното и на електронните медии като индустрии, с взаимно обвързани сегменти: производството, разпространението и показ и формите на организация и управлението им. Текстът е организиран в две части: първата изследва възникването, състоянието и структурата на филмовата индустрия втората анализира радиото и телевизията като организация, управление и програмиране Частта за киното проследява метаморфозата му от панаирджийско зрелище към мощна индустрия, възхода, упадъка и възраждането му в САЩ и Европа. В този аспект е разгледана политиката на Европейския съюз по отношение на аудиовизията и ... |