Така със стремежа към качество и изобилие от количество "Q&Q" започва да върви по пътя си. Първата крачка е направена през октомври 1976 г. Тогава марката е основана от японската компания "Japan CBM", която е част от групата на корпорация "Citizen Holdings". Член на групата обаче е и "Citizen Watch" – един от най-големите производители на часовници в света. Е, за "Q&Q" това, че "семейството" на Citizen има водещи позиции в часовникарството се оказва изключително полезно. И след време, като достоен наследник, "Q&Q" постига огромни успехи. Първият такъв е през 1999 г., когато продажбите на марката достигат до 20 милиона броя часовника, продадени в стотици страни по света. Тогава по мнението на собствениците от "Japan CBM" стойността на продажбите надхвърля 3 млн. долара – несравнимо повече, отколкото продажбите на много други японски компании. В началото на новия век "Q&Q" вече е популярна като една от най-големите марки на аналогови кварцови часовници в света. Но през следващите години съчетанието между количество и качество продължава да бъде водещо. Така марката добавя в каталога си и дигитални кварцови ръчни часовници, както и стенни и настолни модели. През 2002 г. идва и още една промяна – "Q&Q" е изцяло притежавана от дъщерно дружество на "Citizen Watch". Е, въпреки това, успешното развитие не спира.
През годините множество експерти признават, че "Q&Q" заема водеща позиция на пазара за часовници в масови сегмент и основната заслуга за това е изключително добрата комбинация между качество и цена. Всички модели покриват ниския ценови диапазон, но въпреки това качеството никак не изостава. За създаването на часовниците си "Q&Q" използва японски кварцов механизъм от компания "Citizen Miyota", която също е член на "Citizen Group". С дългогодишен опит обаче "Miyota" става символ не само на огромни обеми на производство, а и на признато качествено изпълнение. Днес "Miyota" е сред трите световни лидери в производството на часовникови механизъм, заедно с японската компания "Seiko" и швейцарската "ETA". Всъщност "Miyota" печели водеща позиция дотолкова, че присъства в множество известни марки часовници: от японски през европейски до американски. Но ако говорим за границите на "Q&Q", те също никак не са малки. През годините в стотици страни по целия свят марката става популярна и достъпна за всички масови потребители. А за да отговори на изискванията им, "Q&Q" съвсем не забравя разнообразието в рецептата си. Показва го чрез своя усет за дизайн, с който се появяват разнообразните модели. Спортни, изчистени и семпли или екстравагантни – в каталога почти всеки може да открие модел, който да отговаря на стила му. А за да пресъздаде дизайните си, "Q&Q" използва най-различни материали. Каишки и корпус от неръждаема стомана, кожени или полимерни каишки, минерално стъкло върху циферблатите – това са само част от материалите, които се включват в създаването на моделите. Освен това, много от часовниците имат и редица полезни функции, сред които двойно време, аларма, светещи в тъмното стрелки и циферблати с луминисцентно покритие, датник и хронограф.
Днес японската марка "Q&Q" е популярна в над 150 страни по света. Въпреки успеха, продължава да следва целта си и да се стреми да съчетае качество и количество в каталога си. Така "Q&Q" постига истинско изобилие от модели и нито за миг не спира да попълва гамата си. Годишно марката може да актуализира каталога си с около една трета. А за районите, в които модните тенденции безспорно са важни, "Q&Q" планира да се обърне повече внимание на развитието и усъвършенстването на дизайна. Ето как с течение на времето часовниците на марката успяват да се превърнат в подходящо допълнение за мнозина. През последните години "Q&Q" продава 24 млн. часовника годишно и така се превръща в изключително тежка конкуренция за много производители на часовници в ниския ценови диапазон. Но докато силната позиция и постигнатото от "Q&Q" обезкуражават конкурентите ѝ, съвсем не спират да печелят потребителите ѝ.
Гаранционни условия:
Всеки часовник притежава местна търговска гаранция за период от 1 година, валидна от датата на закупуването. Гаранцията покрива механизма на часовника. Гаранцията не покрива батерията, стъклото, каишката / верижката, декоративни елементи по циферблата, декоративни елементи по безела и декоративни елементи по каишката на часовника. Гаранцията не е валидна при повреда в резултат на неправилна експлоатация, немарливост, инцидент или износване.
За да бъде валидна гаранцията, е необходимо да представите документ за покупка и гаранционна карта.
виж повече виж по-малко
За да бъде валидна гаранцията, е необходимо да представите документ за покупка и гаранционна карта.